onsdag 20 juli 2011

Halkan + barnledig

Igår klarade jag halkbanan=) Ännu ett steg närmre körkortet*weee*
Det var skit kul att sladda runt, men oj så dåligt dig gick med avståndsbedömningen man blir nästan lite mörkrädd=(
Men nu vet man att ABS är en viktig uppfinning och kan vara avgörande mellan liv och död=/

När den var slut drog vi in till Uppsala och lämnad lill sessan hos mormor och moster.
Hon vinkade knappt hej då för hon hade fullt upp med kaninerna och marsvinen och leka med moster=)

Kom hem sent i går eftersom jag ville hitta ett par skor, misslyckades som vanligt=/

Väl hemma så slocknade jag vid 22 tiden*haha* Helt slut var jag. Vaknade gjorde jag halv nio i morse. Tidigt men jag fick vakna av mig själv och det var skönt=)
Idag kommer sessan hem igen. Det är konstigt att man kan sakna dom så så mycket efter bara en kort tid.
Nu skall jag fortsätta att göra ingenting;)


//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar