torsdag 27 maj 2010

Kommit nästan i ordning

Nu är alla saker här i nya lägenheten.
Så skönt.
Men nu är det bara den andra som skall städas:-( Var där i ca 4 h i går och hann bara med spisen, fläkten, kylen och garderoben:-(
Har frysen, badrummet och resten av rummen kvar!
Jag som trodde detta var gjort på ett kick, tidsoptimist som jag är:-S
Jag får väl stå hela lördagen och skura om jag inte hinner klart innan. Det är lite svårare att städa när man har en liten Embla som ledsnar fort och vill upp i famnen. Så jag får passa på när Martin kommer hem från jobbet.

På söndag bär det av till Uppsala för shopping. Både till hemmet och till mig:-)

Undrar om Martin har någon aning om att det är morsdag på söndag?
Det återstår att se på söndag;-)

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar